← vissza

Japán

2018. május

Ez volt a mai ebéd / vacsi És az új barátom Jó éjt! Yoyogi park Shibuyában Yoyogi park Shibuyában Ebéd Shinjuku éjszajai élet Shinjuku éjszajai élet Jaj,mi van az épület tetején?? Szeretik a fényújágokat Akihabara, az anime és játéktermek központja Vacsiiii A legforgalmasabb gyalogátkelő És ez is Akihabara Reggel 7-kor keltünk, hogy elmenjünk a híres halpiacra Halpiac Juj, de finom volt!! Meg ez is Meg ez is. Mind friss! Az uralkodói palota kertje Az uralkodói palota kertje Az uralkodói palota kertje Az uralkodói palota kertje Az uralkodói palota kertje Az uralkodói palota kertje Egy tematikus kávézó (kawaii), sült krumpli, meg sült rák Dekoráció Dekoráció Dekoráció Tematikus bárb (horrorisztikus börtön), ilyenből ittunk koktélt Ebéd Itt vagyunk Fujiyoshida-ban Egy útszéli szentély (a többszáz közül) Egy másik Virág bokor anyának Még egy szentély Esti kivilágított szentély Tradicionális japán reggeli A Fuji lábánál És egy pici tavacska körül minden tele van színes virágokkal, bokrokkal Meg még cseresznye virágot is láttunk És persze ezt Fuji Így szeretem a legjobban a kávémat Tegnap még ilyen volt Bizony, én is itt vagyok. Nem csak a hegy Bizony, én is itt vagyok. Nem csak a hegy Nahát, a Fuji!! A vacsorám Kishaver Kastély Ma este ezen a környéken lakunk Ez vízben áll, és úgy hívják h a béke kapu Ilyennel hajóztunk Ez a kapu meg a Fuji egy képen Ellibegőztünk egy 2 éve még aktív vulkán fölött, amiből bányásszák a ként Ez meg a ma reggeli volt Ez anyának: virágok, kívánság cetlikkel egy szentélynél Hiroshima. A-bomb dóm Az emlékmű A gyerekek emlékműve Emlékmű ez is: 8.15, amikor a bombát ledobták A dóm a túlpartról Bento-box-ot ebédelve Sushiiiii Ma kora du. megérkeztünk Takayamába. A környék Láttunk rengeteg sok szentélyt Láttunk rengeteg sok szentélyt Láttunk rengeteg sok szentélyt Láttunk rengeteg sok szentélyt Láttunk rengeteg sok szentélyt Sétáltunk a közeli erdőben Sétáltunk a közeli erdőben Buddha Majd ezt vacsiztuk: Okonomiyaki Ma elmentünk Kanazawa-ba Ott van egy híres kert A 3 legszebb japán kert egyike Kanazawa Kanazawa Kanazawa Kanazawa Kanazawa Kanazawa Ugye, igazából a turista a legszebb. Holnap itt leszünk meg Takayamában, nyugis napot tartunk. Takayama skanzen Takayama skanzen Takayama skanzen Takayama skanzen Szaké Szakés poharak Szakés üvegek Szuveníres üvegben szaké (már elfogyott) Sarubobo, Majom baba (a környéknek az amulettja) Kiotói ebéd Kiotó nagyváros, de azért találtunk kis utcácskákat Kiotó Ezt a táblát annyira nem értem Ilyen volt a vonatút Ilyen volt a vonatút Ilyen volt a vonatút Kiotói látkép A mai nap Kiotóban: piac Ezt még nem kóstoltam, de tervezem: fürjtojással töltött polip Kiotó, Majom park Kiotó, Majom park Kiotó, Majom park Kiotó, Majom park Kiotó, Majom park Kiotó, Majom park Kiotó, Majom park Kiotó, Bambusz erdő Kiotó, Bambusz erdő Kiotó, Bambusz erdő A folyó mellette A vacsi Kiotó Kiotó Mai napon megtanultunk tradicionális japán zöld teát csinálni Tőle Ezt Aztán elmentünk megnézni az arany pagodát Aztán elmentünk megnézni az arany pagodát Aztán elmentünk megnézni az arany pagodát Aztán elmentünk megnézni az arany pagodát Aztán elmentünk megnézni az arany pagodát Aztán elmentünk megnézni az arany pagodát Aztán elmentünk vacsizni, meg sakézni Aztán elmentünk vacsizni, meg sakézni Ez sült hal állkapocs Fürjtojással töltött polip Ma elmentünk Narába, 5 emeletes pagoda És ebben a templomban van a világ legnagyobb Buddhája Buddha, Nara Buddha, Nara De hogy ne csak kultúra legyen, egy őzike ... őzikével Narában Kiotói Ramen étterem egyike: fekete Ramen És ilyen a kilátás Ez meg a Kiotó torony A reggelim Elmentünk az 5 emeletes pagodához itt Kiotóban Meg a körülötte levő templomokba Meg a körülötte levő templomokba Aztán meg Kobéba, először vízesést nézni Aztán meg Kobéba, először vízesést nézni Aztán meg Kobéba, először vízesést nézni Aztán meg Kobéba, először vízesést nézni A kilátás Kobéra Rózsa kert Rózsa kert Rózsa kert Rózsa kert Rózsa kert Rózsa kert Levendula Kobe És a vacsi: a híres Kobe marha Most ennek van ideje Kiotóból fel mentünk a hegyekbe, egy templomban volt a szállás Ez volt a kertünk És így nézték ki a szobák És így nézték ki a szobák Ez meg a vacsi volt (vegetáriánus) Mind megettük Temetői séta Ezzel vittek fel a hegyre Hajnalban keltünk, hogy meghallgathassuk egy szerzetes imádságát Ez volt a reggelim Fürjtojással töltött polip Utolsó napunk Kiotóban, délelőtt elmentünk egy közeli templomhoz Ez pici pagoda Délután meg elmentünk ide Délután meg elmentünk ide Délután meg elmentünk ide Délután meg elmentünk ide Templomoknál vagy szentélyeknél vannak ezek a torii kapuk Azt jelképezik, ahogy a földiből átlépsz a szentbe És megnéztük a naplementét És megnéztük a naplementét És megnéztük a naplementét És megnéztük a naplementét És megnéztük a naplementét És megnéztük a naplementét És megnéztük a naplementét Vissza Tokióba, ebéd a vonaton